* 21 *

2009-10-31, 00:03:25 / Kategori: Bilder
Kikar in här lite & berättar att jag - världens snyggaste & bästaste Wilma - lever.
Så mina fans slipper oroa sig liksom ;)
Morfar smsade & sa att jag var tvungen att damma av bloggen ^^
Hade ju nästan glömt bort att jag hade den här. Sorry!
.
Just nu är jag ialf med mamma & pappa i Järvsö.
Kommer stanna här tills på måndag kväll.
Förmodligen ska jag till veterinären på tisdag.
.
Idag var det tre små barn här också.
Dom var lite läskiga, men söta!
.
Nej, nu räcker det med babbel.
Ska bre ut mig i soffan igen så mamma & pappa knappt får plats - HIHIHI!
.
Tjoflöjt!
/Wilma.
.
.
Ps.
Jag är snygg & bjuder på en bild.

[Det är alltså min mamma som äger bilden. Ser jag eller hon den någon annanstans så biter jag den skyldiga i hälsenorna!]



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?